WEKO3
アイテム / The influence of total quality management on customer satisfaction / Abstract-MM-1728062010-Nguyen Thi Le Ha
Abstract-MM-1728062010-Nguyen Thi Le Ha
ファイル | ライセンス |
---|---|
Abstract-MM-1728062010-Nguyen Thi Le Ha.pdf (222.2 kB) sha256 5abd9fd514907a5319f5c98d42c6d5fd46645a2b898fcaf0a40b7e9c7f64f429 |
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0) |
公開日 | 2021-10-25 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | Abstract-MM-1728062010-Nguyen Thi Le Ha.pdf | |||||
本文URL | https://kanazawa-u.repo.nii.ac.jp/record/58040/files/Abstract-MM-1728062010-Nguyen Thi Le Ha.pdf | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 217 KB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|